Re: Pohoda záloha dat
>Hezký večer,měla bych několik dotazů ohledně zálohy
>dat v Pohodě. Počítač na kterém mám Pohodu musím dát
>opravit a musím přetáhnout účto do úplně jiného. Do
>nového PC jsem nainstalovala Pohodu ve verzi 8700
>(18.10.2007) a protože ještě není připojen na internet, nemůžu
>udělat aktualizaci. Nebo je možné aktualizaci stáhnout
>na flasch? Chtěla jsem přetáhnout jednotlivé účetní
>jednotky, ale nejde to. Nejspíš to bude tím, že mám účto
>v novější verzi že?
>Pak jsem se ještě chtěla zeptat, jestli je možné
>přetáhnout úšetní jednotky nějak hromadně?
>Zavolala bych si na technickou podporu, ale nějak mi
>to nedá a do pondělí je daleko.
>Díky za případné odpovědi
Dobrý den. Jestliže zálohovaná verze je vyššího čísla než 8700 (třeba 8703.)Tak Vám data jistě přetáhnout nepůjdou. Ze stránek pohody si stáhnětě update nyní je tam 8703. Je tam i popis do jakého adresáře se příslušný update má nakopírovat. Myslím, že to je na tomto odkazu http://www.stormware.cz/ke-stazeni/aktualizace.aspx#navod_pohoda
Když jsme přetahovali data na jiné PC založili jsme si vždy novou firmu (stačilo jen vyplnit do názvu blabla podstatné bylo správný rok a ičo a následně založenou účetní jednotku přepsali zálohou.) Ale rozhodně netvrdím, že to nejde jednodušeji akorát jsme se k tomu tenkrát nějak nedopátrali (-:
>Jo ještě zádrhel může nastat jesliže nemáte licenci na více verzí bude nutné tu nynější deaktivovat. Přímo s tím zkušenosti nemám, ale zde jsem našla přibližný návod http://www.stormware.cz/podpora/pohoda-cerven-2007.aspx třetí odstavec "Podrobné informace k aktivacím najdete zde. "
Musite provest aktualizaci na 8703 - rucne stahnete soubor z webu jak pise Alex, na starem PC provedte DEAKTIVACI a z adresare POHODA/DATA - prekopirujte vsechny soubory *.mdb do stejneho adresare na novem PC. Pri spusteni Vam Pohoda nabidne vsechny jednotky.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.