Re: přihlásit jednatele při výplatě odmě
Jednatel je skoro jako zaměstnanec.Nic neušetří tím, že dostane svoje peníze jakoby jednorázově.Určitě je placen měsíčně.Jedině, že by jednatel dělal jako OSVČ,vyfakturoval by v jeho případě jednorázovou částku,odvedl SP a ZP a peníze si zdanil sám.
>>prosím Vás moc,
>>vyplácím jednorázovou odměnu jednateli za rok 2007 do
>>mezd 12/2007, nejsem si jist, jak je to s nahlášením
>>na příslušnou ZP a OSSZ, kam za něj z této odměny
>>budu
>>i odvádět. Jestli se nějak přihlašuje, tak prosím
>>jakým kódem (v případě že jo, tak už asi měl i být
>>přihlášen na prosinec,že?) prosím poraďte, nejsem si v
>>tom
>>vůbec jist a mzdy mám udělat do pátku. Díííík
>
>Jednatel je skoro jako zaměstnanec.Nic neušetří tím,
>že dostane svoje peníze jakoby jednorázově.Určitě je
>placen měsíčně.Jedině, že by jednatel dělal jako
>OSVČ,vyfakturoval by v jeho případě jednorázovou
>částku,odvedl SP a ZP a peníze si zdanil sám.
U nás jednatel (společník) pracuje jako zaměstnanec, na OSSZ mi řekli, že až mu budu dávat odměnu ze zisku, tak ho musím znovu přihlásit i jako společníka (teď je jako zaměstnanec) a pak odevzdat Přehled na tohoto člověka s výši odvodu jak s kódem 0, tak s kódem 7 . ..ale nevím, jestli je to zcela shodný příklad..záleží jaká je to odměna.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
Velký manuál k paušální dani OSVČ pro rok 2026
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
8. 1. 2008 13:16
prosím Vás moc,