Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Dle mého je ta cena přiměřená, zvláště pak jestli máte všechno v pořádku. To je tak průměrná cena účetní/mzda za měsíc.
Daniela
>Prosím o srovnání cen, nemám přehled. Účetní mi za
>vedení daňové evidence za celý rok stanovil cenu 30 000,-
>Kč.
>Mám asi 500 položek k zaúčtování, jsem plátce DPH
>čtvrtletní, dělá mi kompletní evidenci: 4x ročně DPH,
>daňové přiznání z příjmu FO a daňové přiznání k silniční
>dani.
>Zdá se Vám tato částka přiměřená? Počítala jsem s
>cenou nižší, vím že to není lehká práce, že musí mít
>určité znalosti, ale přesto, můžete mi někdo napsat, jestli
>je to cena přiměřená nebo vysoká.Děkuji
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Těch 500 je za celý rok nebo za čtvrtletí?
Pokud za rok, tak to je cena opravdu vysoká
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Za 12-15 tis.bych to nedělala.To si radši lehnu s nohama na vrch.
Navíc se nedá takhle na dálku posoudit, o jaké účetní případy se jedná. Můžete mít klienta, který má 50 dokladů a tzv.,,samé špeky"
A klienta, který má 500 dokladů bez nějakých záludností.
Účetní , nesnižujte cenu své práce!!!
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Já bych pod 30 tis. také nedělala. Spočítali jste si, kolik času u toho strávíte? Neustálé novinky v zákonech nás nutí se stále učit. Kolik stojí programy, spotř. mat. atd. Teď mi odešel klient k jíné účetní - důchodkyni, protože dělá za 1/3 toho co je normál. Ale je doma, nudí se tak proč ne. Jen jsem jí chtěla vzkázat - paní důchodkyně děkujeme za podceňování naší práce!!!
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
****
Tady vidíte Pavlo, že na odměnu za účetní práce není jednoznačný názor ani tady. Záleží na lokalitě, kde se nacházíte, na tom, kolik klientů má účetní a také na tom jak je její práce precizní. Já vím, může být účetní velmi dobrá a přesto si řekne "pár korun". Ale je to jen na Vás, komu své doklady svěříte. Vždycky si můžem vybrat, od koho nakoupíme služby.
Já s cenou 30 tis na rok souhlasím.
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Ano, jsou tací kteří na normální taxu opravdu nemají a těm slevím, ale z papírů se dá vyčíst kde co, tak nevidím důvod aby ten, kdo na to má ,neplatil normálně. Za těch 15 tis. bych to také nedělala. To se radši budu věnovat dětem , protože čas, který strávím nad těma papírama jde na jejich účet:-( a to nejsem určitě sama!
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Naprosto souhlasím, také raději čas věnuji dětem. To ale neznamená, že budu posměšně hodnotit důchodkyni, která si svoji práci cení jinak než já. Když chci dvojnásobek, musím to umět vysvětlit. BTW - vy hodnotíte podle papírů, na co klient má? a to mu hodláte nechat minimální nebo průměrnou mzdu? :-)
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
Pavlo, tezko soudit. Praha nebo Dolni Lhota? Jen doklady za benzin a jine naklady nebo sklad (treba restaurace)? Mzdy?
pro urceni ceny by bylo potreba znat v cem podnikate a co presne za polozky tam mate. Ja kuprikladu delam 2 hospody (sklady) kompletne cele vcetne mezd, hlaseni, placeni, chodim na kontroly, dph, silnicni, srazkova, zalohova, dane FO. Proste podnikatel se o nic nezajima a ma kompletni servis. Uctuji 36tisic za rok a to jen proto ze to delam na cerno a penize mam nezdanene. Jinak by to za tu cenu nikdo nedelal. Polozek ma jednou tolik plus skladove karty, inventury atd. Navic podnikatel doklady donese den pred DPH a kuprikladu inventury si vymyslim. Od nej nedostanu nikdy zadny podklad....
Kdyz nad tim tak premyslim, asi si zazadam o zvyseni. Diky za postouchnuti!
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
***********
Jen pro zajímavost - obě ty hospody za 36k? Nebou každou extra za 36 k?
Docela se divím hospodskému, že takové prachy vysází na dřevo bez možnosti daňově je uplatnit. A bez záruky za účto:))
Jinak jste docela střelec.........co když vás někdo natře?:))
Re: Kolik za vedení daňové evidence?
***********
No střelec - je to načerno a není to pár stovek, které by asi nikdo neřešil, a natření - že vás nějaký dobrák práskne berňáku:))
A mimochodem, dvě hospody, plátce DPH se zaměstnanci za 36k ročně bych tedy určitě nedělala, asi ani načerno:)) To je tak za jednu - pokud jim vedete i sklady a kuchyni. Vím o čem mluvím, hospodu mám.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 1. 2008 8:28
Prosím o srovnání cen, nemám přehled. Účetní mi za vedení daňové evidence za celý rok stanovil cenu 30 000,- Kč.
Mám asi 500 položek k zaúčtování, jsem plátce DPH čtvrtletní, dělá mi kompletní evidenci: 4x ročně DPH, daňové přiznání z příjmu FO a daňové přiznání k silniční dani.
Zdá se Vám tato částka přiměřená? Počítala jsem s cenou nižší, vím že to není lehká práce, že musí mít určité znalosti, ale přesto, můžete mi někdo napsat, jestli je to cena přiměřená nebo vysoká.Děkuji