Re: výdaje % a leasing
Samozřejmě dovolím. S ohledem na vaši reakci platí původní rada: "Svěřte se té paní účetní".
Také jsem měla problém s %.Opravdu mne někdy zaráží odpvědii některých OCHOTNÝCH. Buď poradit chci, nebo chci jen ukazát, že umím číst zákony. To snad umíme všichni. Jde jen o to vyznat se v těch detailech, které nám utíkají a které někteří ovládají. Pak je na místě odpovědět na konkrétní otázku konkrétní odpovědí.
Pane TOME, tak odpovězte konkrétně. Když se tázající obrátí na tu svoji účetní, tak se dozví to, co již slyšela 100x. Jde jen o to, aby s ní mohla případně o problému diskutovat-je-li o čem.
Je také pravdou, že my ostatí, méně schopní, se z těchto otázek a odpovědí poučíme. A to je právě velké plus tohoto diskusního fora.
Právě proto, že nejsem účetní z povolání, ale snažím se VZDĚLÁVAT tímto způsobem, velice mně odpovědi zajímají. A ta vaše mne opravdu zklamala. To je potom lépe neodpovídat.
Vždyť ona se od vás vůbec nic nedozvěděla!!!!
Já si naopak velmi cením těch, kteří odpovědí fundovaně a snaží se tázaícím opravdu pomoci. I když to někdy nevyjde, ta snaha je víc jak ZLATÁ.
Je to jen můj názor, ale možná, že takto na to pohlíží víc lidí. Ale přesto i tak díky za vaši odpověď. I to se snad musí ocenit, že si přečtete, co má kdo za problém a pokud víte, tak třeba odpovíte tak, aby to pomohlo.
Děkuji Bety!
Jste úžasná :o)
Každý holt potřebujeme k životu a radosti něco jiného. Vy, já, pan TOM ... Nebudeme se na něho zlobit. Nám by se zvedal adrenalin a jemu "ego". Chystám se na par.23/8 a 24/4 ZDP, kde by prý mělo nějaké moudro být. Dám vědět. "o)
Přeji Vám, ať máte každý den alespoň malý důvod k radosti!
Paní účetní tvrdí, že nemůže uplatnit výdaje
%, pokud měl v roce 2007 leasing.
Nechce uplatnit oboje. Jen by rád využil 60% výdaj +SP,ZP.
V březnu vozidlo odkoupil, převedl, zařadil.
Výdaje v prokázané výši tvoří 30% vč.leasingu, SP,ZP což je rozdíl.
Zkrátky by vzal příjmy, odečetl 60%, SP, ZP a zbytek zdanil.