Hlavní navigace

Danpriznan POMOC - srazkova+zalohova???

• (neregistrovaný) 212.24.155.---

20. 3. 2008 10:13

dobry den, prosim o pomoc - jsem student a musim delat danove priznani, u dvou firem jsem podepsala prohlaseni a u dvou nepodepsala - jak to bude s danemi? musim odvest dan ze vsech prijmu nebo jenom z tech, kde jsem podepsala prohlaseni? a jak to bude s tou srazkovou dani? musim ji nekde uvest?

vubec tomu nerozumim a kolem nemam nikoho kdo by mi poradil..

diky moc..

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 3. 2008 10:22

xy5 (neregistrovaný) 195.47.3.---

Re: Danpriznan POMOC - srazkova+zalohova
      budete danit jen příjmy, kde jste podepsala daň.prohlášení a tam, kde jste nepodepsala, byla z těchto příjmů odvedena zálohová daň
      na všechny tyto příjmy byste si měla od zaměstnavatelů vyžádat Potvrzení o zdanitelných příjmech
      pokud jste měla (bez podepsaného prohlášení) příjmy daněné srážkovou daní, tak ta je konečná, ta do ročního zúčtování nejde (na tyto příjmy Vám Potvrzení o zd. př. vydáno nebude, tudíž ho nebudete do přiznání uvádět)
      uplatníte slevu na poplatníka 7200 Kč a pokud jste studentem celý rok, 2400 Kč

pokud žádáte o přídavky na děti - tam budete muset uvést příjmy, které uvedete na daň.př. (to uvedete na potvrzení o příjmech pro přídavky, že mohou zjistit na FÚ) + dáte potvrdit zaměstnavateli příjmy, které byly daněny srážkovou daní

• 20. 3. 2008 10:28

katka (neregistrovaný) 88.102.6.---

Zkusím to nějak shrnout. Pokud jste měla u firmy, kde jste neměla podepsané prohlášení, příjmy do 5000 měsíčně, byla odvedena srážková daň a ta je konečná, nikde se už nezúčtovává. Pokud to bylo nad 5000 měsíčně, byla odvedena zálohová daň, měla byste od firmy obdržet Potvrzení o zdanitelných příjmech.... Zároveň byste měla mít toto Potvrzení od těch dvou firem, kde jste prohlášení podepsané měla. Součet příjmů ze všech Potvrzení potom uvedete v daň. přiznání.