Hlavní navigace

Falšované doklady

  • (neregistrovaný) 81.200.49.---

    21. 3. 2008 7:41

    Dobrý den, chtěla bys se tady obrátit s prosbou o radu.
    Jsme společnost, která poskytuje služby a někteří naši zákazníci chodí k nám platit za služby v hotovosti.
    My jsme zjistili, že jedna naše zaměstnankyně na pokladně krade.
    Prováděla to takto: Klient přišel a nějakou částku nám zaplatil. Daná zaměstnankyně mu vystavila doklad. Když on odešel, tak ona doklad vyhodila a taky ho smazala z programu Pohoda (používáme Pohodu) a peníze od klienta si vzala. A místo dokladu, který smazala, pak vystavila další doklad. TAkže určitou dobu nikdo nevěděl, že to takto dělá. Číselná řada v dokladech byla správná, takže nikdo netušil, že některé doklady byly smazány. Pak jsme na to ale přišli. Z programu jsem si vyjela Historii smazaných dokladů a tam jsem tyto doklady našla.
    Naše zlodějka už u nás samozřejmě nepracuje, vyúčtovali jsme ji vzniklou škodu, kterou nám musela zaplatit. Ta škoda se skládala z těch smazaných dokladů - takže tu částku musela vrátit.
    Já teď ale nevím, jak to mám zaúčtovat. Ty smazané doklady totiž nejsou nikde zaúčtované, je to pouze v nějaké historii, ale vlastně nemáme jasný důkaz.
    Můžete mi prosím poradit, jak zaúčtovat to, co nám vrátila? Jakým účetním zápisem to zaúčtovat? Nikdy jsem se s tím nesetkala, tak můžete mi prosím poradit?
    Za každou radu budu moc vděčná.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).