Hlavní navigace

Autosedacka EuroKids Star 9-36kg

  • (neregistrovaný) 89.235.0.---

    24. 3. 2008 16:34

    Zakoupil jsem autosedacku v hypermarketu Interspar.Po jeden a pul roku pouzivani mi pri instalaci do vozidla prasklo prave plastove zajisteni cervene spony pro vedeni diagonalniho pasu.Reklamace nebyla uznana s vyjadrenim,ze zajisteni bylo mechanicky poskozeno,nebude opravena jen na me naklady.Autosedacka je v zaruce.Byl jsem po dobu vyrizeni reklamace 30 dnu zakoupit novou autosedacku.Zadal jsem o vraceni penez.Chci se zeptat na nejlepsi reseni reklamace. Dekuji Musil.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 3. 2008 16:45

      graver (neregistrovaný) 89.102.33.---

      Re: Autosedacka EuroKids Star 9-36kg
      Na vrácení peněz bohužel nemáte nárok ani v případě, že by vaše reklamace byla uznána. Není k tomu zákonný důvod (neodstranitelná vada, nevyřízení reklamace ve lhůtě).
      Pokud jde o samotné neuznání reklamace, musel byste rozporovat vyjádření prodejce ohledně vašeho zavinění. To znamená znalecký posudek (nepochybně dražší, než samotná sedačka a navíc nikoliv nutně rozhodující). V případě, že by spor skončil ve váš prospěch, máte nárok na bezplatnou opravu sedačky, úhradu nákladů na posudek, ale nikoliv úhradu ceny nově zakoupené sedačky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).