Re: Neuhr. záv a pohl Opravdu nikdo neví
Prosíííím opravdu mi nikdo nepomůže????
>Dobrý den, mám v daňové evidenci neuhrazený závazek z
>roku 2004 ve výši Kč 36,- a dále přijatý dobropis
>taktéž z roku 2004 ve výši 1200,-. Ani jedno jiź nebude
>uhrazeno.
>
>Mám dotaz, jak mám tyto zlikvidovat, vím, že daňově,
>ale nevím jakým zápisem v daňové evidenci???
>
>Nebo to bude jen vstupovat v daň. přiznání do tabulky
>E???
>
>A bude toto vstupovat do příjmu pro OSSZ a ZP??
>
>Moc děkuji za pomoc, teoreticky je mi to jasné, ale
>nevím jak prakticky - kam to zapsat a jak a zda se to
>projeví pro ZP A SP.
>
>Děkuji, nejsem účetní
Re: Neuhr. záv a pohl Opravdu nikdo neví
vzhledem k tomu, že jde o částky zanedbatelné, tak bych to vyřešila jednoduše - závazek tj. úhrada za něco bych dala daňově neuznatelný výdaj, a dobropis tj. váš příjem bych dala - podle toho oč jde buď daňově uznatelný výdej mínusem (tj. ponížila náklady) nebo daňový příjem - nějaké ostatní daňové příjmy. Moc jiných možností mě nenapadá. Příjem bych nechala vstoupit s ostatními příjmy do výkazů. Ty tabulky teď z hlavy nevím, ale něco mi šumí, že se to tam píše při přerušení či ukončení podnikání, má to ještě pak další návaznosti. tím co radím nic nezkazíte, stát neošidíte.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Změny, které přináší rok 2026 do oblasti zaměstnávání
Velký rozcestník změn v roce 2026, které se týkají podnikatelů
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
27. 3. 2008 13:37
Dobrý den, mám v daňové evidenci neuhrazený závazek z roku 2004 ve výši Kč 36,- a dále přijatý dobropis taktéž z roku 2004 ve výši 1200,-. Ani jedno jiź nebude uhrazeno.