Hlavní navigace

MD+částečný úvazek, ŘD a Rodič.D-Jiřko??

• (neregistrovaný) 80.188.34.---

21. 8. 2008 9:54

Dobrý den,
    předem se omlouvám za zkratky v názvu. Mzdové jistě pochopí.
    Prosím Vás a možná před. paní Jiřku o pomoc. V prosinci budu nastupovat na mateřskou d. Pracuji jako účetní a chtěla bych částečně pracovat dál.Šéfová je tomu také nakloněna.
    1)Ale jak to udělat, abych mohla pobírat PPM. Zvolit kratší úvazek nebo dohodu? A co vymezení druhu práce?
    2) Mám hodně dovolené, kterou nestihnu vybrat+r.2009 a chtěla jsem si ji po půl roce mateřské vybrat. Ale když budu pracovat? Jde to nějak?A pak nastoupit rodičovskou dovolenou? A od kdy bych si tedy měla zažádat o rodičovský příspěvek?Před ukončením MD?

Částečně bych pracovala z domu a částečně v práci, hlídal by manžel, který také občas může pracovat z domu..

Moc Vám děkuji, chceme to vyřešit co nejdříve

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 8. 2008 10:53

iveta (neregistrovaný) 88.102.235.---

Re: MD+částečný úvazek, ŘD a Rodič.D-Jiř
      Dobrý den.v Listopadu budu ve stejné situaci jako vy. toto jsem zjistila
      1/na PPM nemůžete pracovat na HP a jako účetní. Můžete pouze pracovat na DPP, a to i u stejného zamětnavatele ale ne jako účetní. Musí to být jiný druh práce, protože PPM vám jde z vašeho nynějsího prac.poměru.
      2/ u RP můžete pracovat i na HPP pokud máte zajištěno hlídání. výdělek je neomezený. Já to budu řešit tak, že uděláme změnu smlouvy- zkrácený prac. úvazek.Co se týče dovolené tak to ještě zjištěné nemám.

ale určo se ještě někdo ozve

• 21. 8. 2008 11:25

Lenka S. (neregistrovaný) 80.188.34.---

Iveto moc děkuji, jsem zvědavá na tu řádnou dovolenou. A nejsou nějaké změny v tom, když si tedy pak dám zkrácený úvazek a přijdu opět např. za 1,5 roku do jiného stavu, jak se bude počítat průměr na další PPM?
      A ještě nemáte nějaký odkaz na čerpání rodičovského příspěvku? Do kdy říct, jestli budete na 2,3 nebo 4 roky doma?

• 21. 8. 2008 14:43