Mám fakturu na kanc.potřeby. K ní dva dodací listy na dvě různé naše pobočky. Na jednom jsou pera, kalkul apod a na druhém skartovací stroj. Celková částka fa je přes 20 000. Můžu účtovat všechno jako kanc.potř.?
Re: jak účtovat kanc. potřeby-ještě jedn
Záleží na vašich směrnicích. Je možno udělat cenové hranice. Např. od 1-10000,- přímo do spotřeby, od 10001 - 40000 odpis na dvě období.Určitě bych ale skart.stroj vedla v evidenci.
Re: jak účtovat kanc. potřeby-ještě jedn
Ano, přesně takto to děláme také, schváleno DP.U skartovacího stroje předpokládáte dobu použitelnosti déle než 1 rok, tudíž proto odpis ve dvouch obdobích a povinnost vést v evidenci DDHM
3. 9. 2008 10:36
Mám fakturu na kanc.potřeby. K ní dva dodací listy na dvě různé naše pobočky. Na jednom jsou pera, kalkul apod a na druhém skartovací stroj. Celková částka fa je přes 20 000. Můžu účtovat všechno jako kanc.potř.?