Hlavní navigace

Prodejna a skladová evidence

  • (neregistrovaný) 194.145.182.---

    5. 9. 2008 10:21

    Dobrý den,
    mohla bych poprosit někoho, kdo vede prodejnu, jak to má zařízeno? Zpracovávám firmu, která bude otevírat prodejnu a sami si dělají příjemky + prodejky. Já mám vzdálenou správou do svého PC přístup do jejich pohody, takže uvidím jejich příjem a výdej, který si můžu vytisknout a založit ke každé FPRI za zboží. Nebo bych si měla jejich pohyby naimportovat do svého "účetního skladu"? Jde mi o to, že jsem zodpovědná za účetnictví a nikdo mi nezaručí, že jejich prodavačka udělá vše dobře....

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 9. 2008 15:12

      vanesa (neregistrovaný) 194.145.182.---

      opravdu nikdo neporadíte?
      >Dobrý den,
      >mohla bych poprosit někoho, kdo vede prodejnu, jak to
      >má zařízeno? Zpracovávám firmu, která bude otevírat
      >prodejnu a sami si dělají příjemky + prodejky. Já mám
      >vzdálenou správou do svého PC přístup do jejich pohody,
      >takže uvidím jejich příjem a výdej, který si můžu
      >vytisknout a založit ke každé FPRI za zboží. Nebo bych si
      >měla jejich pohyby naimportovat do svého "účetního
      >skladu"? Jde mi o to, že jsem zodpovědná za účetnictví a
      >nikdo mi nezaručí, že jejich prodavačka udělá vše
      >dobře....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).