Hlavní navigace

Záruční oprava zařízení pro internet

  • (neregistrovaný) 81.0.253.---

    5. 9. 2008 21:17

    Dobrý den, stali jsme se zákazníky provozovatele místní sítě internetu. K tomu patřilo, že jsme si museli zakoupit HW zařízení pro provoz této bezdrátové sítě. Tento internet nám neustále špatně fungoval, a tak jsme tuto závadu reklamovali. Poprvé přijel technik a zjistil, že máme špatně nastavenou anténu, tuto závadu opravil a nezpoplatnil a s tím také odjel. Bohužel závada internetu se projevovala dále, občas internet nešel a občas ano. Reklamovali jsme tedy podruhé. Přijel technik a objevil závadu v napájecím adaptéru k internetu, který byl pevně připojen k rozvodu internetu po domě touto společností. Bohužel nám sdělil, že sice toto zařízení, které jsme zakoupili, je sice v záruce a tedy nám ho zdarma vymění, ale my si musíme zaplatit cestu technika a dignostiku závady. Má na toto tato společnost právo? Vždyť jsme si toto zařízení zakoupili u nich a máme ho v záruce a bylo namontováno společně s HW zařízením k internetu nimi. Prý je to náš majetek a my si s ním můžeme dělat co chceme a tudíž i zaplatit jeho diagnostiku závady. Zařízení je v záruce a my si s ním nemůžeme dělat co chceme, jinak přece ztrácíme od dodavatele záruku? Slyšeli jsme, že u záruční opravy zařízení nemá technik nárok na cestovné a úhradu nákladů k diagnostice závady, i kdyby byl požadavek na opravu neopravněný. Můžete nám, prosím, někdo poradit, jak to tedy je. I s paragrofovou úpravou. Děkujeme

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 9. 2008 9:29

      anonymous (neregistrovaný) 88.146.188.---

      Re: Záruční oprava zařízení pro internet
      Jenom velice v rychlosti - firma si z Vás míní dělat dojnou krávu. Pokud vám něco namontovala a prodala, tudíž případná reklamace půjde na tuto firmu, tak musí závadu odstranit na své náklady, nějaké s odpuštěním kydy o diagnostice, kterou máte platit jsou jejich výmysly. Jediný případ, kdy by se mohli zříci reklamace na své náklady je úmyslný zásah do zařízení z vaší strany.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).