Hlavní navigace

Dobropis

  • (neregistrovaný) 85.160.9.---

    10. 9. 2008 8:40

    V červnu jsme vystavili fakturu .Faktura zůstala neuhrazená a nyní, když jsem upomínala její úhradu jsem zjistila, že je neuhrazena proto, protože je na ní fakturovaná jiná cena než byla dohodnuta. Prosím o radu jak nyní postupovat, abychom se dostali k dohodnuté ceně. Můžu vystavit dobropis i v tom případě, že faktura nebyla dosud uhrazena a odběratel nám pak zaplatí jen tu správnou částku, nebo fakturu vystornovat - ale tady mi pak vzniká problém okolo DPH, nechci podávat opravné přiznání. Poradí mi někdo jak vzniklou situaci vyřešit co nejlépe?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).