Hlavní navigace

Účetní na ŽL

• (neregistrovaný) 77.104.245.---

16. 9. 2008 9:22

Prosím o radu, nyní jsme zaměstnána ve stavební firmě s.r.o., vedu účetnictví včetně DPH, zpracování mezd, kromě daňového přiznání z přijmu PO, to nám zpracovává daňový poradce.
    Chtěla bych jít pracovat na ŽL k této firmě, prosím poradí mi někdo o kolik peněz za měsíc si taková účetní může říct?
    Děkuji Mirka!!!!

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 16. 9. 2008 9:37

DM (neregistrovaný) 90.177.108.---

Re: účetní na ŽL
      Odvíjejte se od své superhrubé mzdy. Neštřete je, dolů můžete jít vždycky. Když si řeknete o málo, už to nenapravíte. Oni vám určitě neřeknou : ale 32 tisíc je málo, my vám dáme 40.

• 17. 9. 2008 13:53

sosík (neregistrovaný) 81.2.220.---

Můžu se zeptat, v jakém regionu nabízíte takovou odměnu? Také pracuji jako účetní ve větší firmě a přemýšlím o ŽL a řeším stejný problém jako pí. Mirka.

• 16. 9. 2008 9:38

Eva M. (neregistrovaný) 88.100.183.---

1) Pozor na tzv. "švarc systém" a možné postihy! Mnoho příspěvků na toto téma si najdete ve vyhledávači zde na BC nebo na internetu obecně.

2) Pokud chcete vědět, kolik by stál "zaměstnanec na ŽL" (tento termín je sám o sobě nesmyslný, ale víte, jak to myslím), spočítejte si, kolik stojíte firmu nyní včetně odvodů firmy za vaše sociální a zdravotní pojištění, tj. kolik je vaše superhrubá mzda. Tuto částku byste pak jistě mohla fakturovat za tutéž práci, protože firmu byste stála na penězích stejně.

• 17. 9. 2008 15:00

DM (neregistrovaný) 90.177.108.---

V Praze dělám pro tři firmy s.r.o., DPH, mzdy MO, atd. vše. Na fakturaci, zadávání faktur mám asistentku. Beru za všechny 3 firmy 40000. a Pracuji jen od pondělí do čtvrtka.

• 2. 10. 2008 10:12

sosík (neregistrovaný) 81.2.220.---

>V Praze dělám pro tři firmy s.r.o., DPH, mzdy MO, atd.
      >vše. Na fakturaci, zadávání faktur mám asistentku.
      >Beru za všechny 3 firmy 40000. a Pracuji jen od pondělí
      >do čtvrtka.