Hlavní navigace

Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace

  • (neregistrovaný) 85.161.176.---

    21. 3. 2011 13:32

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je vůbec možné, nějak se vypořádat s nepoctivým zákazníkem eshopu. např. Kupující tvrdí, že obsah zásilky není kompletní, já budu tvrdit, že vše bylo v pořádku. Jediné co mne napadá, pořídit si kameru a o balení zásilek pořizovat záznam . . . Jenže to je trochu nákladná prevence  :(

    a jestli se ještě mohu zeptat, musím platit koncesionářské poplatky jako podnikatelka když eshop provozuji z domova? Nebo stačí, když je platím jako fyzická osoba?

    Děkuji za odpověď a přeji hezký den

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).