Re: Neplacené volno+den pred ním nemocen
>Dobrý den.
>Jsem tehotná v 6tt.
>Zítra mne chce dát lékařka na neschopenku.
>
>Měla jsem původne nastoupit do práce 6.10,požádala
>jsem ale o neplacené volno z důvodu péče o dítě do 4let
>věku.
>Neplacené volno začína datem 6.10.
>
>Ted jsem volala mzdové účetní s tým,že jsem těhotná a
>zítra budu mít vystavenou neschopenku.Pustila se do
>mne,že jsem mám NV a na nemocenské nárok nemám..
>Lékařka by určite byla ochotna vystavit mne
>nemocenskou např.k datu 4.10.
>Myslím,že je logické,abych byla na neschopence a
>pobírala dávky ..když jsem otěhotněla jěště před datem,kdy
>začínalo neplacené volno..
>
>Děkuji.
Jestliže vám zaměstnavatel povolil neplacené volno, nemáte nárok na nemocenské dávky.
>
>
Dík..ale nárok na NV nemám ani ješte v dobe kdy jsem norm.zamestnaná?
Ja budu mít neschopenku vystavenou k datumu kdy jsem norm.zamestnaná..kdy jěšte NV neběží..vůbec v tom neni logika.Protože já sjme otěhotnela před NV,ne počas neho..
Ale z vašeho dotazu nebylo jasné, že chodíte do práce, vypadalo to, že jste na rodičovské dovolené a po jejím skončení jste požádala o neplacené volno.
Já se moc omlouvám..ale jsem na RD,a požádala jsem o neplacené volno..
Nemůžete mne,prosím ukázat nejaký zákon,nebo tak..kde to najdu vyvsetlené?
Protože..mne to logicky nejde do hlavy..jsem už 6týdnu tehitná,to znamená,že jsme otehotnela v dobe,kdy jsme byla norm.zamestnaná,nebylo podepsaná žádost o NV..a proto si myslím,že by mne dávky měli náležet a pak normálne PPM,RP..
Moc Vám děkuji za pomoc.-)