Hlavní navigace

Notebook a Office na dvou fakturách

  • (neregistrovaný) 89.24.5.---

    7. 10. 2008 21:12

    Dobrý večer, prosila bych o radu.
    Mám tu před sebou dvě faktury od jedné firmy. Na jedné faktuře je notebook, adabtér bluetooth a adabtér Silver a na druhé je Office PRO 2007 V2 CZ OEM. Znamená to tedy, že ten office je určen pouze pro ten notebook, pokud se nemýlím a mělo by se to tedy zaúčtovat jako celek. Nevím, ale jak to udělat, když je to na těch dvou fakturách. Jsem začátečník a tak občas tápu. Děkuji za odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 8. 10. 2008 7:08

      Věrča (neregistrovaný) 193.86.121.---

      Re: Notebook a Office na dvou fakturách
      Jestli částka na obou fakturách dohromady překročí 40 000 budete muste odepisovat. Pokud ne, klidně to dejte dohromady.
      Ale já bych účtovala asi každé zvlášť - noťas + příslušenství na 501 a Office na 518.

    • 8. 10. 2008 8:42

      Klára (neregistrovaný) 193.179.104.---

      Re: Notebook a Office na dvou fakturách
      Musíte účtovat dohromady (notebook bez SW nelze použít, je to součást). Pokud tedy dohromady překročí 40 tis., odepisujete. pokud ne, celé na 501.

    • 8. 10. 2008 9:06

      Věrča (neregistrovaný) 193.86.121.---

      Re: Notebook a Office na dvou fakturách
      Notebook bez Office použít lze. Já osbně tam mám LINUX. Zdarma.
      Tak klidně účtuji Microsoft do přímých nákladů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).