Hlavní navigace

Kdo platí poštovné při reklamaci zboží?

  • (neregistrovaný) 213.19.6.---

    24. 3. 2011 0:02

    Dobrý den,
    měla bych dotaz ohledně reklamace zboží.Provozuji e-shop a žádnou reklamaci jsem zatím neřešila.
    V obchodních podmínkách mám uvedeno,že náklady spojené s reklamací hradí vždy zákazník.(poštovné)
    Je to tak správně,nebo by při oprávněné reklamaci mělo být poštovné kupujícímu proplaceno?
    Děkuji Martina :)

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 3. 2011 10:58

      MartinaTobkova (neregistrovaný) 213.19.6.---

      Děkuji za odpověď.
      Jedna paní mi totiž psala,že jí dost po přečtení Obchod.podmínek překvapilo,že náklady spojené s reklamací hradí vždy zákazník.(poštovné).
      Prý to není dle obchod.zákoníku.

    • 24. 3. 2011 11:55

      Rop

      Tak teď koukám, že dokonce i poštovné na reklamaci musíte uhradit vy .... dle § 598 občanského zákoníku ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).