Získávání informací

• (neregistrovaný)

5. 11. 2008 9:02

Prosím o radu - kde všichni získáváte informace ohledně změn v zákonech-DPH,DP apod.? Vím, že na to existují zákony které se dají přečíst ale takové ty drobnosti které tam prostě nejsou - např. jak se včera ptala paní ohledně přefakturace cestovného .... Samozřejmě existuje nepřeberné množství literatury ze které se dá čerpat ale člověk v práci zase toho času tolik nemá aby četl. Dostala jsem nabídku jako účetní a nevím jestli bych si poradila s účtování právě těch "špeků." Tyto stránky jsou naprosto úžasné. Myslím si, že všichni kdo si udělají čas a na dotazy odpoví si zaslouží velký dík.
    V současné době pracuji jako účetní ale ne jako finanční takže mám jenom svoje, které ovládám v pohodě a to ostatní také ovládám ale jenom něco a ne do detailů. Přece jenom výpočty a odvody daní - hlavně DPH je někdy oříšek i pro hodně zkušeného účtaře. Proto bych nerada udělala rozhodnutí kterého bych potom litovala. Moc děkuji za odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 11. 2008 10:20

jana (neregistrovaný)

Re: získávání informací