Re: získávání informací
Pracuji jako účetní už mnoho let a rozhodně nemohu říct, že vím a umím vše. Každá účetní je véceméně specializovaná na určitou oblast dle toho v jakém oboru funguje firma, kterou účtuje. Já pracujive firmě, která vykonává přepravu v celé EU i mimo, takže třeba dpd ohledně zboží a jiných služeb znám jen okrajově. Jak už ste zmínila, vše jde najít v zákonech, ne každý je ale dokáže číst, aby pochopil. Já v případě změn (většinou na začátku každého roku) vždy nakoupím hafó literatury (naštěstí je zaměstnavatel tolerantní a tyto výdaje chápe jako nutnost a na trhu je opravdu výběr). Samozřejmě net včetně této stránky je pro mě nenahraditelý, chodím sem každý den a vždy se něco nového dozvím, když něco vím jistě (nebo si to alespoň myslím), tak odpovím. Je vždy dobré znát jiný názor, zákony nejsou vždy jednoznačné a taky je třeba napsat, že i dobrá účetní dělá občas chyby, menším či větším omylům, které v tom lepším případě zústanou neodhaleny ,se zřejmě nevyhnete. Takže přeji hodně úspěchů !!!!
>Pracuji jako účetní už mnoho let a rozhodně nemohu
>říct, že vím a umím vše. Každá účetní je véceméně
>specializovaná na určitou oblast dle toho v jakém oboru
>funguje firma, kterou účtuje. Já pracujive firmě, která
>vykonává přepravu v celé EU i mimo, takže třeba dpd
>ohledně zboží a jiných služeb znám jen okrajově. Jak už
>ste zmínila, vše jde najít v zákonech, ne každý je ale
>dokáže číst, aby pochopil. Já v případě změn (většinou
>na začátku každého roku) vždy nakoupím hafó literatury
>(naštěstí je zaměstnavatel tolerantní a tyto výdaje
>chápe jako nutnost a na trhu je opravdu výběr).
>Samozřejmě net včetně této stránky je pro mě nenahraditelý,
>chodím sem každý den a vždy se něco nového dozvím, když
>něco vím jistě (nebo si to alespoň myslím), tak
>odpovím. Je vždy dobré znát jiný názor, zákony nejsou vždy
>jednoznačné a taky je třeba napsat, že i dobrá účetní
>dělá občas chyby, menším či větším omylům, které v tom