Re: Jsem student, jak zdanim 500.000 Kc?
Pokud jste během roku žádný jiný příjem neměl, tak můžete u tohoto zaměstnavatele do 15. února požádat o roční zúčtování daní. Podepisuje se na prohlášení. Doložíte potvrzení o studiu za oba semestry a odečte se vám sleva na poplatníka i sleva na studenta za celý rok. Daň je 15 %.
Proč by musel podávat přiznání, když podepíše prohlášení?
DPP za 500000? Hodinový plat 3333Kč?
Prosím vás, čím a kde se dá legálně vydělat 500000 Kč na dohodu o provedení práce? Jelikož DPP může být max. 150 hodin ročně, tak mi vychází, že na půl mega musíte mít hodinovou sazbu 3333 kč/hod. Můžete prozradit, jakou specializaci máte, že už jako student máte tak pohádkové výdělky? Nic ve zlém, přeju vám to, ale ráda bych se inspirovala...
V lednu si podáte roční zúčtování - pani na FU Vám s tím učitě ráda poradí - myslím to upřimně, chodím vždy s problémy za pracovnicemi FU a vždy poradí.
Jak jsem viděla, tak spousta Vám závidí - já Vám to přeji. Určitě jste vzdělaný a dělal jste práci, kterou asi nezvládne každý.
Ivčo, já nezávidím, já mu to naopak přeju, stejně jako vy. Ale opravdu by mě zajímalo, jako činností se dá za 150 hodin vydělat takovej balík peněz, které většina lidí nevydělá ani za celej rok na plný pracovní poměr, 8 hodin denně, 5 dní v týdnu...
A já bych se zase vážně rád dozvěděl, jak se to dělá formálně. Klepal jsem se, když jsem brigádníkům dával 500 Kč na hodinu (šlo o kvalifikovanou práci), aby se v tom nějaký všeúředník nerejpal a nenutil dopojistit SP a ZP, a tady vidím, že jiní si s tím nelámou hlavu vůbec.