Re: smlouva HOmeCredit r 2006
obávám se, že to budete muset hlásit OSSZ (možná i předat??), no bude to zkrátka pěkný zmatek...
také mám informace, že OSSZ bude srážet jen to, co je soudně určené, takže HomeCredity apod. mají smůlu, horší to ale bude i pro zam-tele, protože když bude někdo dlouhodobě nemocný a skončí, tak nepůjde srazit přebraná dovolená, nevrácené věci zam-teli (i když bude mít dohodu o srážkách), za příp. nájemné, pokud zam-tel má ubytovnu apod. (to se budou některé případy řešit přes soud, pokud zam-ec skončí PP a nebude mět z čeho zam-tel srazit?)
myslím také, že si to ani neuvědomili, když tento zákon schvalovali, jak velké problémy mohou zam-teli nastat
To máte pravdu, já teď už několik dnů studuji ten jejich tiskopis, jak se bude muset vypisovat RO každému nemocnému (od 15. kal. dne) za posledních 12 kal. měsíců (pokud PP alespoň tak dlouho trvá)a vyplňovat následně kolik bodů, protože oni to mají udělané tak, že stejně za to bude zam-tel (pokud dojde k přeplacení), což je tedy úplný nesmysl (podle mě).
Určitě by mi to dalo podstatně méně práce ND spočítat (i kdybych na to neměla ani program, což mám) a vyplatit, než všechno pracně vypisovat - i když na to snad program mít budu, tak to stejně budu muset překontrolovávat - a že těch čísel a informací se na OSSZ bude muset hlásit. Jenže, oni chtějí mít nemoc. dávky a ostatní - vše pod kontrolou (chápu, že někdy bylo sjednáno několik PP, DoPČ účelově, aby se mohly ND čerpat z každého toho poměru/dohody zvlášť, a pokud možno v největší možné míře), ale valné většině MÚ jen přibyde práce a už vůbec nevím, jak budu mět psát u zam-ců nemoci v posledních 380 KD, když k nám nastoupí bez přílohy k ZL (o nemocech).