OT: vydaná faktura a PPD

  • (neregistrovaný)

    2. 12. 2008 11:44

    Dobrý den,
    teď jsem měla zajímavý telefonát s odběratelem, který si u naší firmy odebral před 14-ti dny zboží za cca 50.000,-Kč a v hotovosti nám zaplatil 20.000 Kč. Takže jsem vystavila vydanou fakturu a na PPD jsem napsala, že se jedná o částečnou úhradu faktury xxx. No a teď mi volal, že potřebuje fakturu předělat na 2 faktury, protože jeho paní účetní mu sdělila, že to takhle nejde zaúčtovat a požaduje doklad celý předělat - jedna faktura aby byla jen na částku, která se uhradila a druhá faktura na zbývající částku, která zbývá k úhradě. Mě to celé přijde jak "padlé na hlavu" (omlouvám se za výraz, ale je nvejvystiženější). Odběrateli jsem se snažila vše vysvětlit, ale marně. Poradíte mi někdo, jaký argument použít?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).