Hlavní navigace

Oprava účtování

• (neregistrovaný) 213.226.226.---

12. 12. 2008 12:39

Dobrý den,
    prosím, jsem začátečník tak se chci zeptat jak je to s opravami účtování. Když něco zaúčtuji a pak to chci přeúčtovat jinam tak jaký je správný postup?

Děkuji moc.
    Jitka

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 12. 2008 12:46

.eo (neregistrovaný) 85.71.86.---

Re: Oprava účtování
      uplne spravny.. nebo normalni?? :D

..zacneme normalnim: tedy preuctujte, a všechny staré doklady kde se vyskytuje toto zauctovani nahradte novymi (lze-li to), pokud to nelze kvuli podpisum, razitkum a pod., at zije nas pomocnik korektor.. xD

..uplne spravny.. puvodni zapis musi byt na dokladu videt, preskrtne se jednou carou, aby byl zpetne citelny, vedle se napise oprava a dale se zapise "opraveno dne 12.12.2008" a prida se Vas podpis.. ale chtel bych videt toho podctivce, ktery takto jeste postupuje..

• 12. 12. 2008 13:28

J. (neregistrovaný) 213.226.226.---

Takže snad finančáku nebude vadit, když doklad o zaúčtování nahradím úplně novým a správným. Akorát na tom novém dokladu se mi pak zobrazuje aktuální datum zaúčtování. To taky nevadí? Když třeba na dokladu z října se objeví datum zaúčtování prosinec?

Díky

• 12. 12. 2008 13:37

.eo (neregistrovaný) 85.71.86.---

ucetni datum by melo sedet na to doklad.. ale jestli mate na mysli jako datum tisku.. tak kdyby neco doklad ste zapomela vytisknout a dotiskla ste si ho pozdeji.. nic nenormalniho.. xD

• 12. 12. 2008 15:37

J. (neregistrovaný) 213.226.226.---

To právě nemám. Je tam přesně "Zaúčtoval" a u toho aktuální datum zaúčtování, který tiskne přímo program. Myslíte, že to bude někdo až takhle zkoumat? Mám strach, aby z toho nebyl průšvih.

J.

• 12. 12. 2008 18:59

Ivča1 (neregistrovaný) 85.71.215.---