Klient a nezaplacená faktura

  • (neregistrovaný)

    21. 4. 2011 9:43

    Dobré ráno.
    Podnikám v oblasti grafiky a tvorby webových stránek. Začátkem tohoto roku jsem se s klientem (s.r.o.) na tvorbě internetového obchodu v částce 8300 CZK,-. Jednalo se o dohodu ústní, kdy bylo domluveno že po vytvoření a spusteni vystavim fakturu, což jsem udelal a fakturu dne 22.2.2011 vystavil se splatností 4.3.2011, klient zdělil že nasledujici pracovni tyden proplati. Samozrejme nic. Na emaily reagoval az po nekolika urgencich. Telefonicky same sliby. Cca po 2 tydnech po splatnosti sdelil ze je nenajde vyheldavac a nezaplati. I pres to ze jsem mu sdelil ze indexace nekolik tydnu trva.Bral sjem to a rekl mu ze platbu tedy provedeme az se objevi ve vyheldavacich.  Po zaindexovani a umistenim ve vyhledavacich jsem ho opet kontaktoval a k platbe se opet choval laxne, ze neni z ceho apod. (kdyz nemam penize tak neobjednavam). Nabidl jsem m uze muze penize poslat na nekolikrat a rekl ze minuly tyden nejake penize posle. Opet nic a na maily a telefony nereaguje. Je nejaka sance jak z nej penize dostat? Prezentace jiz byla zastavena, ale nehodlam pro takove psolecnosti delat zadarmo.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).