Prosím o pomoc PPM- příloha k žádosti o:
>Dobrý den, prosím o info. Vyplňuji přílohu k žádosti
>o: PPM. Vyjíždí mi z PC a je tam vše vyplněno kromě
>bodu i)
>Když jsem mluvila s programátorem, tak mě odbyl s tím,
>že u žádosti o ošetřovné a PPM se bod i) vůbec
>nevyplňuje. Proto jsem volala na OSSZ a tam mi bylo zděleno,
>že se tam ve všech případech vyplňují nemoci. Což jsem
>si myslela do této doby taky.
>Př. paní nástup na mateřskou má 12.1.2009, takže bych
>do bodu i) napsala nemoce od 22.4.2008-28.04.2008 a
>24.11.2008-11.1.2009 (OČR 6.5.2008 na pět dní-NEPÍŠI).
>Prosím o pomoc, mám v tom zmatek, děkuji
Re: Prosím o pomoc PPM- příloha k žádost
No, já jsem tam u žádostí o PPM nepsala nic, protože to tam na nic není potřeba. Je sice pravda, že v pokynech o tom nic není, ale velel mi tak zdravý rozum a lenost psát zbytečnosti :-)). Na OSSZ jsem to nesla před čtrnácti dny, a zatím se neozvali, že by jim to chybělo.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
Výše záloh na nemocenské pojištění, které zaplatí OSVČ v roce 2026
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
Mzdové účetnictví v roce 2025 aneb krátké ohlédnutí končícím rokem
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
29. 1. 2009 9:30
Dobrý den, prosím o info. Vyplňuji přílohu k žádosti o: PPM. Vyjíždí mi z PC a je tam vše vyplněno kromě bodu i)
Když jsem mluvila s programátorem, tak mě odbyl s tím, že u žádosti o ošetřovné a PPM se bod i) vůbec nevyplňuje. Proto jsem volala na OSSZ a tam mi bylo zděleno, že se tam ve všech případech vyplňují nemoci. Což jsem si myslela do této doby taky.