Zatajení ČID

• (neregistrovaný)

31. 1. 2009 13:45

Dobrý den.
    Jsem částečně invalidní,nedoslýchám.V práci jsem nikdy žádné úlevy nežádala,pracuji jako ostatní na celé směny,ranní i odpolední.Invalidní důchod mám nedlouho,o sluch jsem přišla vinou lékaře při narození a postupně se mi ještě zhoršoval.A teď proč píšu.
    Již poněkolikáté jsem se setkala se závistí vůči tomu,že jsem ČID.Já vím,že rozumný člověk tomu těžko uvěří,ale je to tak.Těch pár korun,co mi stát za zničené zdraví dá(a které já z většiny utratím,za baterie do sluchadla,hadičky a doplatek na slušné sluchadlo,atd.) to mi dokážou někteří nepřát,moji téměř hluchotu by nechtěl žádný.
    Vrcholem bylo,když se unás ve firmě propouštělo ale já mezi propuštěnými nebyla,vztejkle mi jedna osoba vpálila,že já jsem tu dál protože jsem ČID a z-tel "ze mě má".Rozhodla jsem se při nejbližší možné příležitosti místo opustit a u příštího z-tele se ČIDem "nechlubit,daně si můžu udělat sama.Dělala jsemsi SZM a vždy jsem to měla dobře.Ptám se Vás ,co mi hrozí,když to zatajím?To,že jsem postižená samozřejmě neutajím,ale co je komu do toho,že něco beru.
    Děkuji moc za vaše rady.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 31. 1. 2009 14:10

ilona (neregistrovaný)

Re: Zatajení ČID
      závist je strašná věc.Myslím, že pokud svoje ČID zatajíte a zúčtování vám bude dělat zaměstnavatel , .1. můžete poškodit zaměstnavatele i sebe 2. přijdete o slevu v případě zúčtování mzdy u zaměstnavatele.

• 31. 1. 2009 14:18

lm (neregistrovaný)

A co mi radíte?Napadlo mne,že pokud účetní byla jen trochu chápavý člověk,třeba by se sní šlo domluvit,abychom o dané skutečnosti (že jsem ČID) věděli jen my dvě.Co je ostatním do toho,že?Sice se nemám za co stydět,ale nechat ze sebe dělat fackovacího panáka mě už taky nebaví.

• 31. 1. 2009 14:26

yy (neregistrovaný)