Re: stravné-ještě jednou
Podívejte se znovu na včerejší celou diskuzi. Pokud vyplácíte 65,- máte to dobře a nic nemusíte předělávat. Vejdete se do horního limitu dle §176. Teprve kdybyste vyplácely nad horní hodnoty uvedené v §176 pro jednotlivá pásma, pak by museli zam-nci dodaňovat a odvádět SP a ZP z hodnoty nad tyto hranice.
>>Dobrý den,včera mě zaujala diskuze na téma
>>stravné,jsme taky s.r.o. a dáváme 65kč na den ,podle
>>163
>>vyplácíme víc než by jsme měli,to ¨mám všechno
>>předělat,nebo
>>to musí -nci dodanit,může mi to někdo
>>vysvětlit.Děkuji
>>všem za ochotu,jsem začátečník
>Podívejte se znovu na včerejší celou diskuzi. Pokud
>vyplácíte 65,- máte to dobře a nic nemusíte předělávat.
>Vejdete se do horního limitu dle §176. Teprve kdybyste
>vyplácely nad horní hodnoty uvedené v §176 pro
>jednotlivá pásma, pak by museli zam-nci dodaňovat a odvádět
>SP a ZP z hodnoty nad tyto hranice.
>
>děkuji ,ale proč tedy máme dva paragrafy,163 je pro podnikatele a176 pro statní správu a já se řídím horním limitem pro státní správu,nejde mi to na rozum
Je pravda, že podnikatel se řídí §163,kde horní hranice není dána, tak proto aby se zam-tel moc nerozšoupl a nedal třeba 1 000,- a tím by byli zam-nci proti státní sféře velice zvýhodněni, je stanoven horní limit a nač vymýšlet vymyšlené, použilo se právě §176, který horní hranice má.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
Výše záloh na nemocenské pojištění, které zaplatí OSVČ v roce 2026
Špehování konkurence za pár stovek: Jak najít jejich slabiny a vytěžit z toho maximum
Mzdové účetnictví v roce 2025 aneb krátké ohlédnutí končícím rokem
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
3. 2. 2009 8:22