Re: Půjčka na cizí účet
Nevím co je to za půjčku?? ale proč si to nenechá vyplatit v hotovosti??? Asi by to chtělo dobře promyslet a pokud budete vybírat ze svého účtu pro bratra peníze - tak bratr nebratr - určitě si nechejte vždycky podepsat, že si ty peníze přebral on.
Záleží ale na tom, co má ve smlouvě a na co banka přistoupí a jestli jste ručitel půjčky.
Já nejsem právník, ale jestli můžu projevit názor: z vlastní zkušenosti bych už nikdy v životě nic takového neudělala. dluhy mám až do smrti ( a ještě dál), pro mě nesplatitelné. chápu že je to Váš bratr, ale pokud nastanou v budoucnu problémy, věřitele to vůbec zajímat nebude.
jestli nemá účet v pořádku (co to má znamenat? má ho zablokovaný, že již nějaké dluhy nesplácel?), tak ať si založí jiný účet u jiné banky
nevím, jaké máte mezi sebou se sourozencem vztahy, ale pokud Vám přijdou peníze, Vy je vyberete, předáte mu je (bez podpisu) a kdo ví, co je to za společnost, odkud si půjčuje, protože je to divné, že mu peníze chtějí jenom poslat na účet a zjistí, že to poslali ne na jeho účet, ale cizí účet a budou to chtět vrátit ?
každopádně bych byla obezřetná
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 2. 2009 16:17