Re: Neomlouvená absence
Jsem účetní, bohužel specializovanou mzdovku nemáme (jsme malá firma) a jelikož uzavírání docházek vedoucímu výroby trvá tak dlouho, že já pak musím "za 5 min 12" mzdy dělat na poslední chvíli, proto od ledna uzavírám docházky já.
Proto potřebuji udělat směrnici, aby všichni věděli, co je čeká a nemine (nehodlám je obýhat a každého se uctivě ptát na dny, které nemají v docházce dořešeny) ...
Re: Neomlouvená absence
>>>Dobrý den,
>>>
>>>mohu napsat do směrnice, že pokud zaměstnanec v
>>>termínu uzavření docházek (máme ho 5. následujícího
>>>měsíce)
>>>max den předcházejí výplaty nedoloží (neomluví)
>>>neregistrovaný den (tj. nebyl v práci) je tento
>>>automaticky
>>>považován za čerpání dovolené a v případě, že zam
>>>nemá
>>>nárok na dovolenou, pak za neomluvené neplacené volno
>>>(s důsledkem odvodu ZP)??
>>>
>>>Jak to prosím děláte? Teď si mi to právě stalo,
>>>zaměstnanec onemocněl a do výplaty mi nesdělil, kde
>>>byl
>>>31.1., tak jsem mu tam prostě dala dovolenou ... a
>>>tento
>>>teď na mě spouští bandurskou, že on měl náhradní
>>>volno
>>>,,,, což já ale nemůžu tušit ...
>>>
>>>Děkuji za pomoc.
>>Prosím Vás a Vy jste vedoucí nebo mzdová účetní ?
>>Jestli vedoucí, chtělo by to znát ZP -přísl. základní
>>lparagrafy - např. povinnosti
>>vedoucích pracovníků, povinnosti zaměstnance,
>>dovolená, krácení dovolené, os.překážky zaměstnance
>
u mzdovku nemáme
jsme malá firma) a jelikož uzavírání docházek vedoucímu
>výroby trvá tak dlouho, že já pak musím "za 5 min 12"
>mzdy dělat na poslední chvíli, proto od ledna uzavírám
>docházky já.
>Proto potřebuji udělat směrnici, aby všichni věděli,
>co je čeká a nemine (nehodlám je obýhat a každého se
>uctivě ptát na dny, které nemají v docházce dořešeny)
>...