Re: pořízení zboží z EU
>dobrý den,
>studuji zde historii na toto téma......
>fa vystavená např.17.2.09,
>obdržela jsem ji 19.2.09
>zboží přišlo 20.2.09
>takže od održení fa tj.19.2.09 musím do 15 dní /tj
>6.3./zapsat na doklad náležitosti potřebné a tím dnem ,
>kdy to zapíšu se stává fa dańovým dokladem pro
>samovyměření a odpočet DPh a tím dnem použiji i kurz...snad to
>Účetní kurz se použije na zaúčtování faktury, na zavedení zboží na sklad. Použije se kurz dle směrnice, buď denni nebo pevný ke dni přijetí faktury.
Dobrý večer, chtěla bych navázat na předešlou diskuzi, pokud tedy použiju při příjmu zboží na sklad denní kurz, a fakturu zaúčtuji při přijetí do účetnictví pevným měsíčním kurzem, tak vzniká kurzový rozdíl mezi zbožím ve skladě a účetnictví. Zajímá mě jestli se účtuje na účet 504 se zvláštní analytikou (při způsobu B)
No zatím jsme používali stejný kurz, ale díky letošním změnám se nám stalo, zboží přišlo 30.1.2009 , faktura vystavená 23.1.2009
a poštou došla 9.2.2009. Ve skladě nakladnili lednovým kurzem(používali jsme pevný měsíční), ale já bych už použít únorový??!!!
V jedné publikaci jsem viděla popsaný případ používání různých kurzů u způsobu A, tam účtovali kurzový rozdíl vzniklý mezi příjmem zboží na sklad a zaúčtování faktury na účet 131. Proto o tom teď dumám. Nikde jsem ale, tenhle případ při způsobu B popsaný nenašla
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 2. 2009 16:26
dobrý den,
studuji zde historii na toto téma......
fa vystavená např.17.2.09,
obdržela jsem ji 19.2.09
zboží přišlo 20.2.09