Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
9. 5. 2011 21:04
Pracuji jako webmaster - programátor. Zákazník si objednal tvorbu webu. Tuto tvorbu mi zadával jak emailem v podobě nepovedených excel souborů, textů v emailu, tak i ústně. Neustále byl nespokojen, až na poslední osobní návštěvu prohlásil ústně, že web je v pořádku a že by jej chtěl instalovat na internetu. Když jsem mu řekl, že pokud vidí, že je web v pořádku, požaduji zbytek platby a teprve pak mu web veřejně naistaluji. On nesouhlasil, ještě podotknul, že mě ještě jednou navštíví s jeho kamarádem z oboru, aby si i on web prohlédl. Jenže problém je, že jeho kamarád může lhát a říct, že web je špatný a to mě staví do dvou nevýhodných pozic: jednak bude chtít zálohu zpět a jednak se jeho kamarád na web podívá, jak funguje a lehce mu totéž udělá on.
Kdybych pokračoval v přání zákazníka, pak bych publikoval web zdarma na můj server a zákazník se vůbec nezajímal o placení jak webu tak i webhostingu. Celá situace mi připadá, že zákazník chce buď web odemne zdarma nebo chce zálohu zpět.
PS: Zákazník mluví plynule česky, má silně proti české hlášky a i když na území naší republiky podniká, není zde registrován jako podnikatel a prohlásil, že je občanem Rakouska.