Re: Detailní výpis telefonních hovorů
My o výpisy nežádáme. Záleži co máte ve Směrnici, my jsem si tam dali,že paušál platí zaměstnavatel,a to co se překročí zaměstnanec. Záleží na dohodě a zaměstnanci s tímto souhlasí a dávají si pozor,aby paušál nepřekročili vlastními hovory :-)
Re: Detailní výpis telefonních hovorů
To záleží jen na Vás, je to možnost zam-tele provádět kontrolu, kdo ze zam-ců kam volá a jestli nezneužívá fir.telefon pro soukr.účely.
Praxe: je-li účet přiměřený a zhruba stejný každý měsíc, není důvod na PDÚ, když se tam objeví vybočení, tak vyžádat a zpětně řešit s pachatelem.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
4. 3. 2009 13:59
Je nutné k firemním mobilním telefonům nechávat si vystavovat detailní rozpis hovorů? Zatím to tak děláme, i když to stojí fůru peněz. Ale setkávám se s tím, že ve firmách to nemají. Jedině, pokud jim přijde vyšší platba než obvykle, tak si požádají o zpětný výpis. V rámci šetření bych to raději zrušila.