Detailní výpis telefonních hovorů

  • 4. 3. 2009 13:59

    Je nutné k firemním mobilním telefonům nechávat si vystavovat detailní rozpis hovorů? Zatím to tak děláme, i když to stojí fůru peněz. Ale setkávám se s tím, že ve firmách to nemají. Jedině, pokud jim přijde vyšší platba než obvykle, tak si požádají o zpětný výpis. V rámci šetření bych to raději zrušila.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 3. 2009 14:12

      Jitka R. (neregistrovaný)

      Re: Detailní výpis telefonních hovorů
      My o výpisy nežádáme. Záleži co máte ve Směrnici, my jsem si tam dali,že paušál platí zaměstnavatel,a to co se překročí zaměstnanec. Záleží na dohodě a zaměstnanci s tímto souhlasí a dávají si pozor,aby paušál nepřekročili vlastními hovory :-)

    • 4. 3. 2009 14:14

      pája

      Re: Detailní výpis telefonních hovorů
      To záleží jen na Vás, je to možnost zam-tele provádět kontrolu, kdo ze zam-ců kam volá a jestli nezneužívá fir.telefon pro soukr.účely.
      Praxe: je-li účet přiměřený a zhruba stejný každý měsíc, není důvod na PDÚ, když se tam objeví vybočení, tak vyžádat a zpětně řešit s pachatelem.

    • 4. 3. 2009 14:32

      Orl

      Re: Detailní výpis telefonních hovorů
      To by bylo fajn. Takže ani za strany FÚ by nemělo být námitek - po ošetření směrnicí?

    • 4. 3. 2009 14:34

      pája

      Re: Detailní výpis telefonních hovorů
      podle mne na to ani žádnou směrnici nepotřebujete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).