Reklamační lhůta 30 dnů

  • (neregistrovaný)

    4. 3. 2009 23:37

    Prosím o vaši zkušenost, jak postupovat v případě, že dodavatel (velkoobchod nebo autorizovaný servis) překročí 30denní dobu na opravu zařízení v reklamaci a zdůvodní to tím, že jelikož jsem uplatnil záruku jako firma, nemám nárok na dobropis, protože se postupuje podle obchodního, nikoli občanského zákoníku. Já musím koncovému zákazníkovi, kterému jsem zařízení (v tomto případě LCD televizor) prodal, vrátit peníze a mně zůstane opravený, přesto však starý krám. Nedá se toto nějak ošetřit, třeba i v momentě poslání zařízení do servisu? Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).