Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
4. 3. 2009 23:37
Prosím o vaši zkušenost, jak postupovat v případě, že dodavatel (velkoobchod nebo autorizovaný servis) překročí 30denní dobu na opravu zařízení v reklamaci a zdůvodní to tím, že jelikož jsem uplatnil záruku jako firma, nemám nárok na dobropis, protože se postupuje podle obchodního, nikoli občanského zákoníku. Já musím koncovému zákazníkovi, kterému jsem zařízení (v tomto případě LCD televizor) prodal, vrátit peníze a mně zůstane opravený, přesto však starý krám. Nedá se toto nějak ošetřit, třeba i v momentě poslání zařízení do servisu? Děkuji za odpověď.