Reklamace TEAC v Mironetu

  • (neregistrovaný)

    9. 3. 2009 13:17

    USB mp3 přehrávač TEAC MP-222 zakoupený v Mironetu se v záruční době náhle pokazil. Zařízení přestalo být schopno zapisovat data (čtení stále funkční) a uvnitř začalo něco hrkat.
    25.11. 2008 jsem jej reklamoval na pobočce - očekávané datum opravy bylo stanoveno na 25.12.
    Protože do 14.1. 2009 jsem z Mironetu neobdržel vůbec žádnou zprávu, poslal jsem email s dotazem na stav reklamace. Přišla odpověď "Reklamace je již vyřízena a připravena k vyzvednutí. Bohužel byla zamítnuta dodavatelem z důvodu mechanického poškození přehrávače."
    Odpověděl jsem "Přehrávač zničehonic přestal být schopen zapisovat, což je vážná závada, aniž by se mu dostalo jakéhokoliv nesprávného zacházení nebo poškození. Nesouhlasím s tímto závěrem a žádám uznání reklamace.", ale nedostal zpět žádnou reakci.

    3.2. jsem přeposlal veškeré informace a emailovou korespondenci s pobočkou na email ochrany zákazníka Mironetu, na což nikdy nepřišla žádná odpověď.
    9.2. jsem tedy volal na linku ochrany zákazníka a p. Šmitáková potvrdila že mé emaily dostali a slíbila, že se ozve ještě týž den. Ovšem nakonec opět vůbec nic.
    26.2. jsem proto volal znova linku ochrany zákazníka p. Šmitákovou, kde jsem mimo jiné žádal zda by nebylo možné abych komunikoval ohledně reklamace přímo s výrobcem TEAC. Slíbila mi informace do týdne.

    2.3. mi přišel jako reakce z Mironetu kontakt na Tech Data jako dodavatele.
    6.3. jsem telefonoval s R. Moravcovou z Tech Data, která mi dala jen kontakt na fu Český servis.
    6.3. jsem mluvil s T. Horkou z Českého servisu, který se podivoval proč chci řešit tak starou reklamaci, a že oni to mají od AT Computer...

    Mohl by mi prosím někdo poradit jak se mám domoci uznání reklamace? Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).