Elektronicá forma fakturace

  • (neregistrovaný)

    12. 3. 2009 20:30

    Dobrý den,

    chtěl jsem se zeptat ohledně elektronického podpisu. Chtěli bychom přejít na elektronickou formu fakturace. Na školení ohledně DPH nám bylo lektorkou řečeno, že když odběrateli pošleme průvodní dopis, upozornění, že faktury budeme posílat elektronickou formou, kde faktura bude opatřena elektronickým podpisem, že toto stačí a tyto faktury můžeme posílat i v případě, že odběratel nám odpoví, že tyto faktury nechce posílat elektronicky, ale poštou. Takže je pravda, že zasílání faktur elektronickou formou je třeba souhlas odběratele nebo ne a stačí ho na zasílání faktur elektronicky jenom upozornit?
    Děkuji .

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 3. 2009 11:27

      Ma (neregistrovaný)

      Re: Elektronicá forma fakturace
      To co říkala lektorka je jedna věc, ale co řekne odběratel je věc druhá. Vy máte za povinnost doručit fakturu, ale nemůžete nikoho nutit, aby si vybíral faktury e-mailem. Pokud byste přistupoval poněkud arogantně, může se vám stát, že vás zákazník opustí.
      Je to můj názor, a to i přesto, že běžně elektronické faktury přijímám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).