Re: Elektronicá forma fakturace
To co říkala lektorka je jedna věc, ale co řekne odběratel je věc druhá. Vy máte za povinnost doručit fakturu, ale nemůžete nikoho nutit, aby si vybíral faktury e-mailem. Pokud byste přistupoval poněkud arogantně, může se vám stát, že vás zákazník opustí.
Je to můj názor, a to i přesto, že běžně elektronické faktury přijímám.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
12. 3. 2009 20:30
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat ohledně elektronického podpisu. Chtěli bychom přejít na elektronickou formu fakturace. Na školení ohledně DPH nám bylo lektorkou řečeno, že když odběrateli pošleme průvodní dopis, upozornění, že faktury budeme posílat elektronickou formou, kde faktura bude opatřena elektronickým podpisem, že toto stačí a tyto faktury můžeme posílat i v případě, že odběratel nám odpoví, že tyto faktury nechce posílat elektronicky, ale poštou. Takže je pravda, že zasílání faktur elektronickou formou je třeba souhlas odběratele nebo ne a stačí ho na zasílání faktur elektronicky jenom upozornit?
Děkuji .