Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 3. 2009 21:27
Dobrý den,
provozujeme internetový obchod. Již několikrát se nám stalo, že pošleme zboží na dobírku, kterou si však zákazník nevyzvedne. Zboží se vrátí zpět, poštovné nám ale nikdo nevrátí. Někteří obchodníci zveřejňují na svých stránkách seznam nespolehlivých zákazníků. Upřímně máme sto chutí to udělat také, ale máme pochyby ohledně zveřejnění jmen a adres výše zmíněných lotrů. Neradi bychom se dostali tímto krokem do konfliktu se zákonem. Jaký máte na toto názor? Existuje v tomto případě nějaká ochrana obchodníka, nebo zákon opět chrání jen nespolehlivé zákazníky?
Děkuji za radu a přeji hezký večer.
Eliška