Skladování prohlášení poplatníka daně

  • (neregistrovaný)

    20. 3. 2009 14:18

    Chtěla bych se prosím zeptat, jaké máte zkušenosti, jak skladovat prohlášení poplatníka daně? Zatím je mám setříděné v šanonech podle roků 2003-2005, 2006- 2008. Celkem je toho asi 8 šanonů, 3/4 lidí už tady nepracuje a když hledám třeba rodný list u jednoho zaměstnance prohlížím 3 šanony. Chtěla bych to mít nějak pohromadě. Myslíte, že je dobrý nápad, těm co odešli strčit prohlášení do osobní složky a založit. Není dobré to mít pořád někde v šanonu pro případnou kontrolu z FÚ? Říkala jsem si, že si udělám šanon jen s těmi, co tady momentálně pracují, ale pořád to přehazovat, když někdo skončí?!
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).