Re: Cena za účetní
Nemyslím si že je to moc ceny jsou různé od měsíční paušál přes položky v účetním deníku.Za plátce DPH se pohybují od 15 do 30 Kč za řádek a daňové přiznání zvlášt cca 1-3 tisíce včetně příloh, pakliže je to měsíčně tak přiznání bývá zohledněno v ceně. Asi levnější neseženete a když jo tak zase záleží jaké služby Vám nabídne. Asi bych dala spíš víc někomu o kom mám nějaké informace z firem které zpracovává. Nechte si říct kontakty podívejte se na jeho WW stránky a tak. I na internetu si dejte účetnictví a vyjedou vám pro porovnání stránky různých firem zabývajících se účetnictvím
Tato debata je velmi zajímavá, ceny jsou naprosto různé dle regionu. Já osobně dělám za "tři kopečky zmrzliny". Možná by bylo zajímavé mít informace jak se věci mají, přidá se někdo?
Jestli Vám někdo nabízí méně, neberte, taková účetní musí vzít hodně zakázek, aby se uživila a nebude mít na Vás dostatečný čas. Možná se teď spousta účetních rozzlobí, ale sama jsem účetní a vím o čem mluvím. 250 odchozích položek měsíčně je docela dost.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 3. 2009 19:19
Mám dotaz. Moje účetní se stěhuje do zahraničí a tak hledám novou. Byla to moje známá, takže mi účetnictví dělala za super ceny. Protože se v aktuálních cenách za účetnictví moc neorientuji, prosím o Váš názor. Jedna účetní mi nabídla vedení daňové evidence (jsem plátce DPH) za tuto cenu:
Paušál do 300 položek: 5000,- /měsíčně
Počet vydaných položek měsíčně: 250
Počet přijatých položek: 50
Za minulý rok jsem měl obrat 2 600 000,- Kč.
Nemám zaměstnance.