TZ software

  • (neregistrovaný)

    30. 3. 2009 14:15

    Prosím o radu:
    mám software, který byl postupně nakupován po modulech (během 10 let, sečteno jsme za něj dali asi 100 tis.) - a je evidován vždy po těch koupených modulech v evidenci drobného majetku.
    Nyní (3/2009) došlo k nakoupení dalších modulů, které jsou vyčísleny na jedné faktuře, celková cena je větší než 40 000.
    Předpokládám, že by to mohlo být chápáno jako TZ, jen nevím, jak to provést.

    1) Mám jednotlivé moduly převést do nehmotného dlouhodobého majetku a letošní fakturu napsat jako TZ a odepisovat 18 měsíců?

    2) V jaké hodnotě zařadím do nehmotného dl. majetku? (100 + 41 tis. Kč nebo jen to TZ 41 tis. Kč)?

    3) Mám potom vést nějakou evidenci o tom, z čeho se ten DNM skládá (moduly)?

    Díky moc za rady či odkazy na to, kde bych se dozvěděla více.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).