Roční zúčtování

• (neregistrovaný)

11. 4. 2009 22:43

Dobrý večer, prosím o radu a pomoc...
    Manžel dostal ve výplatě vyplaceno roční zúčtování ve výši Kč 510,-Nejsem účetní, přesto jsem zkusila kalkulačku na netu a vyšlo mi, že mělo být vyplaceno daleko víc...

úhrn příjmů . . . . . . . . . . . . . . . . . 256 869,-
    úhrn pojistného . . . . . . . . . . . . . . . 89 904,-
    dílčí základ daně. . . . . . . . . . . . . . . 346 773,-
    daň . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 005,-
    sleva na poplatníka . . . . . . . . . . . . . .24 840,-
    na manželku . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 840,-
    na děti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 360,-
    úhrn vyplacených měs. daň. bonusů . . . 2 585,-

Mýlím se, nebo těch 510,- odpovídá?
    Předem moc děkuji za odpověď.
    D.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 4. 2009 8:31

j (neregistrovaný)

Re: roční zúčtování
      Dobrý den,
      z těchto údajů mi vyšlo, že by mu měli vrátit16450Kč, doložil veškeré doklady účetní? Asi mu něco neuplatnila.U nás v práci se dostává kromě vyúčtování ročního zúčtování kde jsou všechny údaje.

• 12. 4. 2009 10:38

Debora (neregistrovaný)

Dobrý den,
      děkuji Vám za odpověď. Žádné doklady nedával, jen v prohlášení podepisoval, že žádá vyrovnání daní. Já jsem v r. 2008 byla na RD a pobírala pouze rodičovský příspěvek a prý jsem čestné prohlášení o tom psát nemusela. Asi to byla chyba. Každopádně ještě jednou děkuji a pokusíme se v úterý požádat účetní o vyúčtování.
      Přeji pěkný den,
      D.

• 12. 4. 2009 10:53

j (neregistrovaný)

Pokud chtěl na Vás slevovou položku,tak určitě chtěla od Vašeho manžela potvrzení o tém,že Váš příjem za rok 2008 nepřesáhl 68tis.Kč (rodičovský poíspěvek se do příjmů nezahrňuje, naopak peněžitá pomoc v mateřství ano), pokud to bylo bez jiných příjmů tak čestné prohlášení. Zkuste se s paní účetní domluvit. Hodně štěstí a pěkné velikonoce.

• 13. 4. 2009 22:08

IB (neregistrovaný)