Účtování interních dokladů

  • (neregistrovaný)

    13. 4. 2009 9:06

    Dobrý den.
    Chtěla bych se Vás zeptat, zda lze účtovat interní doklady u stále se opakujících plateb (např.měsíční nájemné kanceláře atd.) jen jedním interním dokladem třeba na začátku účetního období.
    Moc děkuji a přeji hezký den a Velikonoce.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 4. 2009 10:40

      Simona1 (neregistrovaný)

      Re: Účtování interních dokladů
      samozřejmě že můžete, pokud po Vás nevyžaduje vedení firmy měsíční přehledy, tak v tom nevidím problém :-)

    • 14. 4. 2009 12:37

      Honza100 (neregistrovaný)

      Re: Účtování interních dokladů
      Záleží na Vás, já bych se přikláněl k účtování v kažném měsíci.
      Ale např. některé účetní programy, např. Pohoda v případě leasingu umožní předpisy automaticky rozúčtovat do celého roku.
      Podle mě by aji šlo všechny předpisy zaúčtovat běžně jedním dokladem na začátku roku a jednotlivé zápisy časově rozlišit datumem.. např.:
      1.1. Předpis leden 518/ ...
      2.2. Předpis únor 518/ ...

      Ale ten doklad bych asi vyrobil v excelu nebo někde a upravil a pořádně tam všechno napsal... aby bylo prostě všechno jasné...

      Ale zas bych takto neúčtoval v případě, když bude u předpisu i DPH!!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).