Re: Účtování interních dokladů
Záleží na Vás, já bych se přikláněl k účtování v kažném měsíci.
Ale např. některé účetní programy, např. Pohoda v případě leasingu umožní předpisy automaticky rozúčtovat do celého roku.
Podle mě by aji šlo všechny předpisy zaúčtovat běžně jedním dokladem na začátku roku a jednotlivé zápisy časově rozlišit datumem.. např.:
1.1. Předpis leden 518/ ...
2.2. Předpis únor 518/ ...
Ale ten doklad bych asi vyrobil v excelu nebo někde a upravil a pořádně tam všechno napsal... aby bylo prostě všechno jasné...
Ale zas bych takto neúčtoval v případě, když bude u předpisu i DPH!!!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 4. 2009 9:06
Dobrý den.
Chtěla bych se Vás zeptat, zda lze účtovat interní doklady u stále se opakujících plateb (např.měsíční nájemné kanceláře atd.) jen jedním interním dokladem třeba na začátku účetního období.
Moc děkuji a přeji hezký den a Velikonoce.