Re: Dohoda o provedení práce
DĚKUJI,TAK JESTLI JSEM TO POCHOPILA,TAK 150 HODIN ROČNĚ PRO JEDNOHO A 150 HODIN PRO DRUHÉHO.VÝDĚLEK JE DOHODNUTÁ ODMĚNA A Z NÍ SE SRÁŽÍ SRÁŽKOVÁ DAŇ 15% NA FÚ.JE TO DOBŘE?TAKŽE KLIDNĚ MOHU MÍT I VÍCE DDP,ALE PRO KAŽDÉHO MAX.150 HODIN ROČNĚ.CHÁPU TO DOBŘE.DĚKUJI,PN
Ano, hodiny u každého 150 maximálně, ale danění je podle toho zda je podepsané prohlášení poplatníka.Podepsat se může pouze u jednoho zaměstnavatele.Kde je podepsané prohlášení, tam se daní zálohovou daní a kde není podepsané, tak tam se daní do 5.000,- srážkovou a nad 5.000,- zálohovou daní.
DĚKUJI,ALE PŘECI JEŠTĚ MÁM DOTAZ,NEJSEM ÚČETNÍ,TAK PRO JISTOTU.JSEM DOMLUVENA S KAŽDÝM ZAMĚSTNAVATELEM,ŽE BUDU MÍT 5000KČ ODMĚNU,TAKŽE TU SRÁŽKOVOU DAŇ.ZATÍM JSEM NA RODIČOVSKÉ DOVOLENÉ A POKUD NEPRŘEKROČÍM PO SEČTENÍ VŠECH ODMĚN 64.000KČ,TAK MANŽEL MŮŽE ZA ROK 2009 UPLATNIT ZASE SLEVU NA VYŽIVOVANOU MANŽELKU JAKO LETOS.JE TO SPRÁVNĚ?DĚKUJI,PN
V zaměstnání, kde jste na rodičovské dovolené, nemáte předpokládám podepsané prohlášení poplatníka, tak by jste ho mohla podepsat u jednoho kde máte dohodu.Tím alespoň u jednoho zaměstnavatele nebudete platit žádnou dań, protože se uplatní sleva na poplatníka.Nebylo by možné se dohodnout s některým z těch dvou zaměstnavatelů, aby dohoda byla alespoň u jednoho zaměstnavatele něco málo nad 5.000,- Kč, třeba 5.005,- Kč? Potom by bylo výhodnější podepsat prohlášení u toho ,kde by byla dohoda těch 5.000,- Kč, tam by byla zálohová daň s uplatněním slevy na poplatníka a tam, kde by byla odmněna více jak 5.000,- by byla zálohová taky.Potom by jste si sice musela podat za rok 2009 daňové přiznání, ale v něm by se vám vrátlily všechny sražené daně.Co se týká té výše vašeho příjmu, tak ta je zatím 68.000,-(pokud nebude zase nějaká změna zákonů).Do této výše vašeho příjmu by si mohl manžel na vás uplatnit slevu na manželku.
>>>>TO DOBŘE?TAKŽE KLIDNĚ MOHU MÍT I VÍCE DDP,ALE PRO
>>>>KAŽDÉHO MAX.150 HODIN ROČNĚ.CHÁPU TO DOBŘE.DĚKUJI,PN
>>>