Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 4. 2009 15:37
Velkoobchod mi dodal sporák. Po rozbalení byla zjištěna závada. Nahlásili jsem závadu dodavateli-velkoobhodu. Řekli mi, že mám kontaktovat smluvní servis, který musí posoudit závadu. Servis jsem kontakoval a uznal neopravitelnost zboží, vystavil mi opravný list s uvedením, že nelze opravit (nedodává se náhradní díl). Zboží jsem s tímto opravným liste a svým reklamačním listem zaslal dodavateli. Protože jsem ještě nedostal dobropis (odvoz reklamovaného sporáku je více jak 2 měsíce), kontaktoval jsem znovu firmu.Napsali mi, že jde o předprodejní reklamaci a že v tomto případě neplatí 30denní lhůta pro vyřízení reklamace. Hledal jsem, ale nikde jsem nenašel, že by toto bylo někde uvedeno a domnívám se, že i já jako zákazník velkoobchodu - dodavatele mám nárok na vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů. Můžete mi prosím poradit zda můj názor je správný či ne a zda mohu dobropis požadavat?
Děkuji