Praktický dotaz - zakl. osobních spisů

  • (neregistrovaný)

    15. 5. 2009 6:34

    Dobrý den, převzala jsem personální oddělení. Máme asi 100 zaměstnanců, někteří, co jsou tu již déle mají v osobním spisu už dost papírů. Minulý personální má spisy každého zaměstnance ve velké papírové obálce - je to celé potrhané a neuspořádané. Když něco hledám, musím to celé vysypat a prohrabat. Máte někdo nějaký jiný systém zakládání? Děkuji. I.R.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 5. 2009 9:17

      jana h (neregistrovaný)

      Re: Praktický dotaz - zakl. osobních spi
      máme sice méně zam-ců..ale mám to v šanonech, kde je pro každého jedná závěsná složka a v ní několik průhledných složek ..složka se smlouvou..jiná s prohlášením k dani a doklady pro daně např doklady o studiu dětí apod....prostě roztřízené aby se nemíchali jabka s hruškama a aby se to dobře vyhledalo :)

    • 15. 5. 2009 9:48

      lucina (neregistrovaný)

      Re: Praktický dotaz - zakl. osobních spi
      máme založenou kartotéku jako u lékaře, vše je přehledné a snadno dohledatelné

    • 15. 5. 2009 14:12

      E (neregistrovaný)

      Re: Praktický dotaz - zakl. osobních spi
      my také, závěsné desky v kartotéce, jen prohlášení máme zvlášť po jednotlivých střediscích, abychom je nemuseli každý rok vytahovat

    • 18. 5. 2009 20:56

      Ira (neregistrovaný)

      Re: Praktický dotaz - zakl. osobních spi
      Já je mám jako v kartotéce a ještě u každého mám první list se seznamem dokladů, které u každého jsou s číselným označením. Začíná to jménem, r.č., adresa, os. číslo, pojišťovna , praxe, pracovvní zařazení. Tf. číslo - rychlé a přehledné když je třeba jakákoliv inf. - den nástupu .

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).