Trvalý cestnovní příkaz

• (neregistrovaný)

18. 5. 2009 10:17

Dobrý den, jsme obchodní firma a naši zaměstnanci často (a nepravidelně) vyjíždějí na různá jednání s klienty firemními vozidly. Lze řešit cestovní příkazy těchto zaměstnanců ne pouze pro konkrétní jízdy, ale např. určitými trvalými příkazy třeba pro celý kalendářní rok? Děkuji mnohokrát za odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 5. 2009 10:48

m. (neregistrovaný)

Re: Trvalý cestnovní příkaz
      Jak budete řešit případný pracovní úraz na cestě? Havárii auta apod.

• 18. 5. 2009 11:00

Pepa1 (neregistrovaný)

Jsem v této oblasti laik. Bylo by dostatečným důkazním materiálem uznatelné předložení tohoto trvalého cestovního příkazu + kniha jízd? A je vlastně fakticky možné takovýho trvalý cest. příkaz vystavit? Přiznám se, že z §153 zákoníku práce mi spíš vychází, že ne a že všechny cesty se musí řešit individuálními cest. příkazy.

• 18. 5. 2009 12:18

m. (neregistrovaný)

I já jsem laik, ale už před lety jsem musela takovýmto zaměstnancům podepisovat příkazy, a obávám se, že se nic nezměnilo. Nebylo by to průkazné, zda jde o nařízenou cestu nebo soukromou, apod. Radši ty cesťáky.

• 18. 5. 2009 13:39

ks2 (neregistrovaný)

Pokud si budou psát knihu jízd, tak by neměl být problém, přece je to náhrada cesťáku. A pro proplácení by se dal použít paušál, kalkulovaný dle cesťáků předchozích období, uzavřít nějakou smlouvu, daňově by to neměl být problém. A co se týká odpovědnosti, v běžných firmách snad ani nepoužívají písemně cesťáky před cestou, nebo jo?:-) Chápu, že ne každá firma má x účetních na počítání cesťáků.

• 18. 5. 2009 19:15

Vladimír 2

Je to velice smutné, ale jak pracovat s cestovními příkazy (mimo doporučení od těch co znají předpisy a umí je používat v praxi) si každý uvědomí až při