Náhrada mzdy - formulář čssz

  • (neregistrovaný)

    21. 5. 2009 11:43

    Moc se omluvám, ale poprvé letos řeším nemoc. Zaměstnanec byl nemocen od pondělí do neděle. Náleží mu tedy náhrada mzdy za 4.-7. den nemoci, t.j. 4dny(32 hodin). To si řeší firma sama se zaměstnancem. Pokud posílám na čssz přehled o výši pojistného a vyplacených dávkách, nevím, zda mám něco psát do oddílu 3-vyplacené dávky a) nemocenské...? Zda to mám nechat prázdné nebo do počtu proplacených dnů mám zapsat 4 a do částky pak příslušnou částku náhrady mzdy. Domnívám se, že by to mělo zůstat prázdné, protože náhrada mzdy není nemocenská? Ale přeci jen se raději ptám :-)

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).