Hlavní navigace

Skladník-hmotka-zkuš.doba.

• (neregistrovaný) 85.71.87.---

26. 5. 2009 0:34

Pracuji jako skladník. Mám podepsanou hmotnou odpovědnost a jsem ve zkušební době. V pondělí chci nastoupit na líp placené místo, které se mi naskytlo. Dočetl jsem se zde, že zrušení PP ve zkuš. době stačí odevzdat 3 dny předem, problém je, že inventura trvá týden. Můžou mi zakázat odejít? A když mě pustí, můžou přijít za týden s tím, že jsem měl nějaké manko, když nebudu u inventury?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 5. 2009 9:33

mzdová (neregistrovaný) 77.48.185.---

Re: Skladník-hmotka-zkuš.doba.
      zakázat odejít Vám nemohou, ve zkušební době můžete odejít ze dne na den, s inventurou ať raději poradí někdo kdo s ní má zkušenosti

• 26. 5. 2009 16:22

Pavel S. (neregistrovaný) 85.71.87.---

Inventurizace.
      >>Pracuji jako skladník. Mám podepsanou hmotnou
      >>odpovědnost a jsem ve zkušební době. V pondělí chci
      >>nastoupit
      >>na líp placené místo, které se mi naskytlo. Dočetl
      >>jsem se zde, že zrušení PP ve zkuš. době stačí
      >>odevzdat 3
      >>dny předem, problém je, že inventura trvá týden.
      >>Můžou
      >>mi zakázat odejít? A když mě pustí, můžou přijít za
      >>týden s tím, že jsem měl nějaké manko, když nebudu u
      >>inventury?
      >
      >zakázat odejít Vám nemohou, ve zkušební době můžete
      >odejít ze dne na den, s inventurou ať raději poradí
      >někdo kdo s ní má zkušenosti

• 27. 5. 2009 9:24

AM (neregistrovaný) 90.178.162.---

Re: Inventurizace.