Hlavní navigace

Skladník-hmotka-zkuš.doba.

• (neregistrovaný) 85.71.87.---

26. 5. 2009 0:34

Pracuji jako skladník. Mám podepsanou hmotnou odpovědnost a jsem ve zkušební době. V pondělí chci nastoupit na líp placené místo, které se mi naskytlo. Dočetl jsem se zde, že zrušení PP ve zkuš. době stačí odevzdat 3 dny předem, problém je, že inventura trvá týden. Můžou mi zakázat odejít? A když mě pustí, můžou přijít za týden s tím, že jsem měl nějaké manko, když nebudu u inventury?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 5. 2009 9:33

mzdová (neregistrovaný) 77.48.185.---

Re: Skladník-hmotka-zkuš.doba.
      zakázat odejít Vám nemohou, ve zkušební době můžete odejít ze dne na den, s inventurou ať raději poradí někdo kdo s ní má zkušenosti

• 26. 5. 2009 16:22

Pavel S. (neregistrovaný) 85.71.87.---

Inventurizace.
      >>Pracuji jako skladník. Mám podepsanou hmotnou
      >>odpovědnost a jsem ve zkušební době. V pondělí chci
      >>nastoupit
      >>na líp placené místo, které se mi naskytlo. Dočetl
      >>jsem se zde, že zrušení PP ve zkuš. době stačí
      >>odevzdat 3
      >>dny předem, problém je, že inventura trvá týden.
      >>Můžou
      >>mi zakázat odejít? A když mě pustí, můžou přijít za
      >>týden s tím, že jsem měl nějaké manko, když nebudu u
      >>inventury?
      >
      >zakázat odejít Vám nemohou, ve zkušební době můžete
      >odejít ze dne na den, s inventurou ať raději poradí
      >někdo kdo s ní má zkušenosti

• 27. 5. 2009 9:24

AM (neregistrovaný) 90.178.162.---

Re: Inventurizace.
      Pokud vás ve skladě pracuje více skladníků a Vy nejste ve vedoucí funkci (ved. skladu nebo zástupce ved. skladu), pak není nutná inventura při skončení Vašeho pracovního poměru, ledaže byste o inventuru sám požádal. V tomto případě by se jednalo o tzv. kolektivní hmotku a Vy byste v případě později zjištěného manka odpovídal podle dosaženého hrubého výdělku bez náhrad, max. však do výše Vašeho jednoměsíčního prům. výdělku (rozpočet manka mezi zaměstnance se provádí podle dosažených hrubých výdělků jednotlivých zaměstnanců skladu v inventarizačním období).
      Jestliže pracujete jako ved. nebo zástupce ved. skladu, příp. jste ve skladě sám a sklad jste "přebíral" při nástupu do funkce inventurou, pak se podle § 254 ZP provádí inventura.Když se inventury nemůžete zúčastnit, dohodněte se se zaměstnavatelem, koho pověříte, aby Vás při inventuře zastoupil (může to být i zástupce odborů).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).