Jaký koupit program pro vedení DE?

  • (neregistrovaný)

    4. 6. 2009 21:54

    Uvažuji o zakoupení programu pro DE neplátce DPH. Máme menší maloobchodní prodejnu, menší sklad zboží a materiálu, internetový obchod, plátce SLD. Poradíte mi někdo? Děkuji Linda

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 6. 2009 7:39

      Hanah (neregistrovaný)

      Re: Jaký koupit program pro vedení DE?
      Doporučuji Účto je v něm všechno včetně mezd,skladů, i daňová přiznání a pod. Podívejte se na demoversi na www.ucto2000.cz

    • 5. 6. 2009 8:23

      Landova (neregistrovaný)

      Re: Jaký koupit program pro vedení DE?
      Děkuji. Podívala jsem se, je tam zahrnuto i DPH, je to pro mě zbytečné. Dále v demoverzi je ukázka přiznání k DPFO - typ B - to již dávno neplatí. Poradíte mi ještě, případně i někdo jiný? děkuji Linda

    • 5. 6. 2009 9:23

      Eva M.

      Re: Jaký koupit program pro vedení DE?
      Též hlasuji pro Účto. Umí skutečně všechno, co potřebujete. Ten prográmek vypadá velice obyčejně, ale je fakt dobrý a lety osvědčený. V ostré verzi jsou formuláře samozřejmě aktuální, program má ročně novou verzi + mezitím dle potřeby update. Dostanete srozumitelně psaný manuál, hot-line je zadarmo a na pandoře existuje velká konference uživatelů, kteří si radí svépomocí. I tady na BC je hodně uživatelů Účta, takže v případě potřeby vždycky někdo poradí. Ale program má natolik slušnou nápovědu, že rady většinou ani nepotřebujete.

    • 5. 6. 2009 13:47

      Zdeňka (neregistrovaný)

      Re: Jaký koupit program pro vedení DE?
      Pohoda - startovací verze je zdarma, pak je Pohoda Mini, ta by vám stačila.... já s ní dělám již dlouho a perfektní....

    • 17. 6. 2009 21:04

      MJ (neregistrovaný)

      Re: Jaký koupit program pro vedení DE?
      Rozhodně nedoporučuji Pohodu ani Money S3. Vedu DE s internetovým obchodem a právě budu počtvrté za rok měnit software.

      Money S3 je určeno pouze pro ty, kteří opravdu zadávají každý doklad hned, když přijde, zpracovávat evidenci třeba za celý měsíc je tam téměř nereálné, protože mazání a změny dokladů jsou tam téměř nemožné. Navíc na technické podpoře jsem dostal 3x ze 4 případů odpověď, že jedinou možností je zaplatit si výjezd technika za x set na hodinu, přestože se vždy jednalo o nedostatky softwaru.

      Pohodu mám teď, uživatelsky velice vyhovuje, nicméně už jsem několikrát narazil na výrazné nedostatky, jejichž oprava je pro technickou podporu téměř nemožná, opravili jeden jediný, a to po 9 měsících... Nyní se život s Pohodou pomalu a jistě stává peklem...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).