Prodej zboží EU

  • (neregistrovaný)

    13. 7. 2009 11:50

    Prosím o radu. Fakturujeme zboží do Velké Británie / Evropská unie/ s tím, že fakturu nám uhradí, ale zboží zůstává v naší firmě a ná základě jejich příkazů zboží zasíláme do států EU nebo třetích zemí, nebo do ČR. Příklad: faktura vystavená v 6/09, odběratel Velká Británie 5000 ks. Dostali jsme příkaz odeslat v 6/09 z této faktury 1500 ks do EU a 1000 Ks do třetích zemí. Dále zbytek odeslat v 7/2009 do třetích zemí.
    Podle mne nastal problém ve fakturaci. Zboží které se zasílá do třetích zemí je vývozem a do DPH patří do řádků 22. Zboží které se zasílá do EU patří do řádků 20. Já Tvrdím kolegovi, prodej zboží do třetích zemí musí být na naúčtováno zvlášť. Nemůžu mu to vysvětlit. Postupuji správně. Děkuji za názor všem.
    Marta

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 7. 2009 16:33

      Vladík (neregistrovaný)

      Re: Prodej zboží EU
      Máte pravdu, z hlediska DPH je důležitý pohyb zboží, ne komu fakturujete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).