Dodatečné zvýšení ceny

  • (neregistrovaný)

    13. 7. 2009 14:24

    Prodávající /zároveň i zaměstavatel/ nám chce jednostranně upravit cenu za již dříve odebrané zboží s tím, že ho chybně zařadil a do ceny nepromítl SpD. Má na to právo ? Ze své pozice hrozí automatickými srážkami ze mzdy. Zboží bylo odebíráno proti platbě v hotovosti na pokladně.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 7. 2009 14:44

      pája

      Re: Dodatečné zvýšení ceny
      asi by bylo dobré více popsat, jaké zboží, jak jste ho od něj koupili- písemná smlouva, nebo nabídka, nebo jen pokladní doklad o platbě hotově, ale zásada 1.:
      žádné automatické srážky ze mzdy Vám nemůže provádět, protože platí ZP, a to i pro něj a podle ZP by v tomto případě musel uzavřít se zaměstnancem dohodu o srážkách a s tou by musel zam-nec souhlasit.

    • 14. 7. 2009 13:53

      Jan Mach (neregistrovaný)

      Re: Dodatečné zvýšení ceny
      Jednalo se o vodou a jinými nečistotami znečištěnou směs minerálních paliv vzniklou při manipulaci s naftou a benzíny. Zboží bylo prodáváno jako "Znehodnocený produkt" a na dohodnutou cenu byl vystaven daňový doklad /stvrzenka úhrady za hotové/ a zboží bylo předáno po zaplacení. Tím byla podle našeho názoru uzavřena kupní smlouva a tu nelze bez souhlasu obou stran změnit. Chyba je jednoznačně na straně prodejce, který by měl rozdíl v ceně vymáhat u toho, kdo chybně určil cenu, tady cenu bez SpD.

    • 14. 7. 2009 18:17

      pája

      Re: Dodatečné zvýšení ceny
      Naprosto sohlasím, žádný doplatek, žádné srážky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).